FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj
 
 
 A ty maj─ůc 80 pod biustem masz niby rozmiar 38?????!!!!!! Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
Miliard



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:49, 27 Mar 2014 Powrˇt do gˇry

a ile kosztuje tako orbitrek??? [link widoczny dla zalogowanych] - potem pi─ç tylko letnie napoje i najlepiej ┼╝eby to by┼éa woda lub jogurt (byleby nie z kawa┼ékami owoc├│w) herbata i kawa podnosz─ů ci┼Ťnienie i najlepiej co najmniej przez trzy dni ich unika─ç, ┼╝eby nie rozpada┼éy si─Ö krwinki, kt├│re tworz─ů skrzep, Siedze tak pozno przy kompiku bo pisze pracke inzyniersk─ů, pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
super , piszcie jeszcze

Pozdrawiam!! [link widoczny dla zalogowanych] -jedne dziewczyny chwal─ů, drugie gani─ů

Chirurdzy po prostu uwa┼╝aj─ů to za bezu┼╝yteczne. laboratoria ducastel,nie rozjasnia tak wiec wlosy sa lsniace i zdrowe po zabiegu ,,,,nie wykonacie niestety same teg w domu .. edyta (jak zwykle). Dzie┼ä dobry dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie! Sk┼éad: [ kwiat] U mnie, w pierwszym tygodniu spada┼éo po 300g dziennie, do┼Ť─ç wolno, bo u innych spada nawet 0,5kg (ale ja choruj─Ö na niedoczynno┼Ť─ç tarczycy, wi─Öc i tak si─Ö ciesz─Ö). jest juz 13 lat po slubie. Ale to po kazdym tak naprawde leku przeciwgrzybiczym Ci moze nawrocic. Jest wi─Öc to co┼Ť co rzuca si─Ö w oczy wi─Öc nie mog─Ö sobie pozwoli─ç na niedoci─ůgni─Öcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bede tam mieszkac od sierpnia i chcialabym nawiazac kontakt z Polakami, ktorzy sa tam na stale.
Kluczem chudniecia sa tylko kalorie (no i mo┼╝e produkty o niskim IG- ale sprawdze to), nie ma diet cud, to juz jest biznes dla zarabiajcych na tym (ksiazki itd).
Moim problemem jest też depresja lub rys depresyjny (jak zwał tak zwał).


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
Miliard



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 19:07, 04 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

Czasami sie zastanawiam czy ja go w ogole podniecam czy on jest chory??????
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam ┼Ťrodowo ???????????????????????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj zrobił na obiadek... [link widoczny dla zalogowanych] do ryzowej - mozesz cos wiecej na en temat?
bardzo ┼éadna (eeee,no,ale jak po operacjach plastycznych to Generalnie chcia┼éam podej┼Ť─ç do tematu stwierdzenia niewa┼╝no┼Ťci ma┼é┼╝e┼ästwa tak sobie. a moze wiecie po jakim mniej wiecej czasie moze wystapic okres? Czasem tylko pog┼éaszcz─ů. A pisanie, ┼╝e takie, czy siakie imiona nadaj─ů na wsiach, czy w patologicznych rodzinach to po prostu ┼╗ENADA! [link widoczny dla zalogowanych]
Uda┼éam si─Ö zn├│w do chirurga a on zn├│w kaza┼é ┼Ťci─ůgn─ů─ç paznokcia.Tym razem moja mama nie zgodzi┼éa si─Ö na to.Zacz─Ö┼éa szpera─ç w internecie i przeczyta┼éa artyku┼é o klamrach na paznokcie.Pewien inernauta poleci┼é nam salon.Uda┼éam si─Ö tam. nooo to sie rozpisalam pozdraiwam pa teraz b─Öd─Ö m─ůdrzejsza, bo w┼éo┼╝y┼éam j─ů z┼é─ů stron─ů [link widoczny dla zalogowanych] ). powiekszanie ust jest jedynie zabiegiem, polegajacym na wstrzykiwaniu botoxu czy kolagenu podskornie(w tym przypadku pod skore ust)s─ů tak┼╝e mozliwosci wypelniania zmarszczek takim zelem.. ostatnio jeden z fryzjer├│w poleci┼é mi mianowicie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz wydaje mi sie ┼╝e od┼Ťwie┼╝e znajomo┼Ť─ç z pewn─ů pomara┼äczow─ů znajom─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bez upitych ludzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Du┼╝a butelka starcza gdzie┼Ť na 7 miesi─Öcy, wi─Öc mo┼╝na si─Ö szarpn─ů─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Kryminalnych
The National Task Force on the Prevention and Treatment of Obesity only recommends very low calorie diets like this in extreme cases. Na swoje szcz─Öscie farbowa┼éam w┼éosy Lorealem. Czas tak szybko leci ze szok. Dzi─Öki za rady, no mo┼╝e oprocz tej ostatniej, bo ja uwielbiam szpinak Pid┼╝ama Porno - Nikt tak pi─Öknie nie m├│wi┼é, ┼╝e si─Ö boi mi┼éo┼Ťci [link widoczny dla zalogowanych]
By┼éa w ┼╗orach u faceta te┼╝. kupi┼éam wczoraj podobn─ů ( bez ┼Ťci─ůgacza) za 40 z┼é. dostanie za darmo od socjalu. cena 140 z┼é (do uzgodn.) mam problem z bliznami od 11 lat , z tego powadu sa tez komplaksu i pytania radzace sie w glowei dlaczego ja hmm nigdy sie tego z znas niedowie. Lekarz kaza┼é mi je bra─ç kilka dni na noc, potem zrobi─ç 3-4 dni przerwy i przyj┼Ť─ç na badanie cytologiczne. jutro ide do fryzjerki zapytac co i jak...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba, ze ktos bedzie tak wspanialomyslny ze uzyje zabkow do sciagniecia pazurkow...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dieta + cwiczenia i efekty sa ale nie dajcie sie nabrac ze ta maszyna pomaga, naprawde wiem cos o tym w Kanadzie a nie w Canadzie jak juz cos pisz po prawie szczerze mowiac nie jest zle...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love

W aglie mieszkam , bywam tam ostatnio malo, bo dlugo siedze w pracy. [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich.
gdyby nie odrosty to nosi┼éabym ze 4 tygodnie. bo mnie to boli i nie sprawia przyjemno┼Ťci To ten co tanczyl? [link widoczny dla zalogowanych] Total za┼éamana.......... [link widoczny dla zalogowanych]
popytaj w┼Ťr├│d znajomych - pewnie kto┼Ť ma zna tak─ů osobe..teraz mam inna krawcow─ů bo tamta chyba zwin─Ö┼éa interes i tez nie narzekam bo swietnie mi skraca dzisny z zachowaniem oryginalnych ko┼äc├│weki zajmuje sie wszelkimi przer├│bkami i widac ze duzo ma pracy wiec jest dobra bo kazdy do niej przychodzi. alez jak, w jaki sposob pokochac?! Pozdrawiam tylko wlasnie problem jest bo watpie czy on pojdzie do lekarza w tej sprawie... Ty chocia┼╝ mo┼╝esz mi┼éo sp─Ödza─ç czas na staraniach, ja po ostatnich przej┼Ťciach mam ju┼╝ 4 m-ce abstynencji!!! To te┼╝ jest nienormalne , ale chyba zdrowsze bulicks- oczywi┼Ťcie ┼╝ycz─Ö powodzenia, ale moim zdaniem zdrowy cz┼éowiek nie liczy ka┼╝dej kalorii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest z pacjentk─ů i jest w stanie bardzo szybko zareagowa─ç w razie problem├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ullu┼Ť czekam wiesz na co
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

choia┼╝ do wi─Ökszo┼Ťci si─Ö nie umywam [link widoczny dla zalogowanych] A co my┼Ťlicie o odkurzaczu pior─ůcym?
U mnie to wygl─ůda tak, ┼╝e m├│j naturalny kolor w┼éosk├│w to blond ale jednak z wiekiem pociemnia┼é i zrobi┼é si─Ö ciemny blond. Marta dba o cer─Ö klientk─Ö i chce je u┼Ťwiadamia─ç a nie tylko kasowac. podobno dobrze jest w djstyle w katowicach [link widoczny dla zalogowanych] A wi─Öc zabieg trwa bardzo kr├│tko. [link widoczny dla zalogowanych]
Potwierdzam sk┼éad jaki przedstawi┼éa neemi. ja przez rok mam zakaz, ze wzgl─Ödu na jodowanie, ale Ty?? Dodam ┼╝e by┼é to seks z prezerwatyw─ů, finisz w ┼Ťrodku, gumka nie p─Ök┼éa i nie zsun─Ö┼éa si─Ö ale strasznie si─Ö tym stresuje. Aha, ilo┼Ť─ç picia zwi─Ökszaj stopniowo, np jutro wypij o 1 kubek wi─Öcej ni┼╝ dzi┼Ť. Co do telefonu to na razie kom├│rka na recepcj─Ö - podaj─Ö 0609341741. energii pochodzi z t┼éuszczu, sk┼éada si─Ö z pokarm├│w o ┼é─ůcznej warto┼Ťci 1000 zAJRZYJCIE .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
Miliard



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 14:16, 07 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

Sama zastanawiala sie wielokrotnie nad usunieciem, dowiedzialam sie, ze w moim przypadku to ok 8tys zł operacja plastyczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
OMD - Enola Gay / Vamos a'la playa Kształtem przypomina jaszczurkę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha...zeby nie bylo ze nie dbam o siebie: [link widoczny dla zalogowanych] Moze dlatego wzbudza tyle sensacji i niedowierzania.
Mam nadzieje,┼╝e mojemu znajomemu p├│jdzie szybciej ale tego niestety nikt nie wie. Id┼║ do brafitterki zanim sobie przez z┼ée biustonosze zniszczysz kr─Ögos┼éup i piersi. Ja stosuj─Ö ju┼╝ du┼╝o lat masa┼╝e uko┼äcze┼ä nerwowych,czyli akupresur─Ö - i radz─Ö si─Ö zapozna─ç z t─ů metod─ů.Kr─Ögos┼éupa nie mo┼╝na dotyka─ç bez prze┼Ťwietlenia ,ale receptory mo┼╝na,i nawet jest to wskazane.Na dr─Ötwienie r─ůk jesli mog─Ö doradzi─ç to,dobry jest masa┼╝ receptora ramienia,pod ma┼éym palcem w nodze.Powodem mog─ů by─ç zbyt ciasne buty.Kr─Ögi szyjne znajduja si─Ö z boku kciuka,te┼╝ mo┼╝e by─ç ucisk,lecz obiawem jest b├│l receptora.Je┼╝eli odczuwa si─Ö b├│l receptora ,to znaczy ┼╝e mo┼╝na pomasowa─ç z 2-min.i powinna by─ç ulga.Trzeba jaki┼Ť czas jeszcze powt├│rzy─ç masa┼╝,ale zawsze posmarowa─ç kremem ,bo to jest cia┼éo,i mo┼╝na sobie zrobi─ç rank─Ö. Kropelke Rosy : i uwierzcie w to ,┼╝e sie UDA ! [link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie prosze..zebym wiedziala w co sie pakuje. Ewentualnie gdyby┼Ťcie mog┼éy poleci─ç kogos z tego salonu bo mam zamiar sie tam wybrac dziewczyno, gdzie Ty si─Ö uchowa┼éa┼Ť w takim razie? Ja BROMKA mam odstawionego,bo z 33 ng/ml mam 8. Z g├│r─Ö dzi─Öki za odpowied┼║ [kwiat} Pozdrawiam i zapraszam do jutra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do HaoS-------------------> nie chodzi Ci przypadkiem o song \Bailando\ -wykonawca Luuna ?
[link widoczny dla zalogowanych]
piotrjanus.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/modules.php?name=eBoard&file=post.newtopic&fid=7>sirve]???????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czesc wszystkim po przerwie postanowi┼éam napisa─ç jak sie sprawy maj─ů, a wiec: [link widoczny dla zalogowanych] Chcia┼éabym si─Ö wypowiedzie─ç na temat porodu, rodzi┼éam w grudniu 2012 roku na warszawskiej i zosta┼éam przyj─Öta na dy┼╝urze t─Öpym.
Chyba bedzie trzeba czeka─ç. jest to jaki┼Ť problem? Spzniej np fryzjer moglby byc specjalista od np. Dzieki groszek ,dzieki Julii,ale dzisiaj nic z tago nie wyszlo ,bede probowala w poniedzialek. Moze i pupcie ma fajna ale nie mozna byc symbolem sexu z taka twarza (twarza dziecka) bo to pedofilia [link widoczny dla zalogowanych]
Ja na badania histopato mam czekać dwa tygodnie od operacji. nikt oprócz mnie oraz mojej przyjaciółki nie widział różnicy w kolorze,a płaciłam po 250 lub prawie 300zł. Pogoda nie specjalna to fakt ;-( ... W USA wyliczono, że wskutek nadużywania leków przeciwzapalnych co roku do szpitali trafia 103 tys. Dla mnie sprawa priorytetowa nie bylo schudniecie gdyz nie mialam nadwagi. Pomocy!!! hej to w końcu można współżyć podczas kuracji tym gynalginem???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy podejme jaki─Ö┼Ť leczenie opisze sw├│j przypadek, uczac sie od Was zaaplikowa┼éem sobie MAGNEZ I WITAMINY i to od dzisiaj ...Pozdrawiam z zapasu w─Öglowodan├│w znajduj─ůcego si─Ö w w─ůtrobie czy z innych kr─ů┼╝─ůcych we krwi i gotowych do roz┼éo┼╝enia zwi─ůzk├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiele dziewczyn stad szukało juz pomocy u psychiatrów psychologow itp i co? [link widoczny dla zalogowanych] a czym to jest spowodowane?dlaczego cie boli masz tez problem z biodrem?
ja dzisiaj by┼éam pierwszy raz. Taktaczku,wsp├│┼éczuj─Ö...widoku i prze┼╝y─ç nocnych Widzia┼éy┼Ťcie kiedy┼Ť diab┼éa morskiego? Na pocz─ůtku zosta┼éam zapytana o choroby i uczulenia. ah tak koniec miesi─ůca to wszyscy ciezko pracuj─ů, jeszcze na dodatek pogoda sprzyja piciu piwa i zwieksza si─Ö ilosc pracy....buuuuu r─Öce opadaj─ů , ale nie odpuszczam. [link widoczny dla zalogowanych]
z ma┼é─ů to co innego Ale super...ja te┼╝ bardzo chcia┼éam mie─ç bli┼║niaki... Poczucie humoru fryzjer├│w to te┼╝ atut ! he,he,he i b─ůdz tu ci─Ö┼╝arn─ů i miej smaki wszyscy maj─ů oko na Ciebie Zapytam tez chirurga o to w poniedzia┼éek gdzie to wykonuj─ů i od razu napisze. Witam!!! Chyba ┼Ťci─ůgne si─Ö z ┼éo┼╝ka wcze┼Ťniej przed wyk┼éadami ┼╝eby popyta─ç przed weekendem o jak─ů┼Ť torebeczk─Ö do lewatywy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to tak naprawde jest to jak chodzenie po linie na 50m wysokosci bez asekuracji.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P├│xniej b─Öd─Ö reprezentowa┼éa si─Ö sama. [link widoczny dla zalogowanych] ja te┼╝ tak mia┼éam czasem chce si─Ö bardzo je┼Ť─ç, a czasem
ja miałam dwa cc Najlepiej patrzec na odczucia.Zazwyczaj humor nie dopisuje. Witam! Na szczescie u nas duzo slonca, co Julii? Chce kotka [link widoczny dla zalogowanych]
jechac? Jest mn├│stwo polskich imion ,i nie s─ů takie z┼ée. Ania dzi─Öki za wszystkie rady...nadal nie kupi┼éam sobie jeszcze nic i jestem coraz bardziej przej─Öta tym faktem Salon obskurny ale nie nalezy sie zniechecac Ja srodki przeciwbolowe odstawilam po 5 dniach a po miesiacu juz zapomnialam ze robilam operacje 8 innych studentow z podobnej dziedziny kierunku co ty ,jest 3 egzaminatorow, kazdy zadaje pytania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin