FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj
 
 
 Obiady gotuj─Ö codziennie. Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
Miliard



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 9:11, 05 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

Ja dr─Ötwienie n├│g po przebudzeniu i po ostatnich wymiotach jako┼Ť codziennie mi czasem nie dobrze si─Ö robi i spa─ç ci─ůgle si─Ö chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
musisz miec wiar─Ö w sobie, bo kto ma wierzyc bardziej niz Ty? Warto si─Ö tam wybra─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolejny miesi─ůc zaliczona pora┼╝ka ale trzeba dzia┼éa─ç dalej i sie nie poddawa─ç ??? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
witam, dzisiaj zakupi┼éam sw├│j orbitrek. W odpowiedzi dla GRUBAxD chc─Ö Ci poleci─ç zestaw ─çwicze┼ä fitnes metod─ů Calletics, znajdziesz te ─çwiczenia w internecie, 1 godz. Witam dziewczyny, u mnie dzis mija 7 dzien romansu z L. chyba daje sobie szans─Ö, na bycie nieidealn─ů. ciezkie jak dla mnie narazie 3 dzionek i jak wiadome zadnych efektow hehe musimy poczekac jeszcze troszke tzn ja musze ehhe [link widoczny dla zalogowanych]
mowiac ze beda lzejsza a one mi potem odpadaja .. kupilam na allegro od dziewczyny ktora miala je 2 razy ubrane, jak nowe i zaplacilam 80zl Ps.Ile kcal zjad┼éa┼Ť ? mo┼╝e kto┼Ť inny mo┼╝e mi pom├│c w wyborze orbitreka.biore jeszcze pod uwage te orbitreki: czego ci brakuje Slodyczy ? Jestem ciekawa jak u Was wyglada sytuacja z wychodzeniem z glodowki. Kolejne diety innych rodzaj├│w -ROZDZIELNE- w─Öglowodan +t┼éuszcz albo bia┼éko+t┼éuszcz tak┼╝e s─ů zwi─ůzane z eliminacj─ů jakiej┼Ť grupy produkt├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No chyba ┼╝e macie po te 13 -14 lat, w├│wczas jest to wam wybaczne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy osoba w cie┼╝kiej depresji idzie do psychiatry?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaoferowlai mi 40tysE co ponoc daje okolo 2 tys E na 13 miesiecy, nie wiem czy to duzo czy malo i czy mozna za to zyc? [link widoczny dla zalogowanych] produkty tej firmy sa super.
Czyli jasne cieniutkie pasemka i po ca┼éo┼Ťci naturalny miodowy kolor. Nie wiem czy jest warty zakupu. Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö kurde, to ja solidaryzujac sie z Wami, w akcie protestu chyba przestane kupowac Zywca. Na jakich produktach nale┼╝y oprze─ç diet─Ö redukuj─ůc─ů tkank─Ö t┼éuszczow─ů w ekspresowym tempie? [link widoczny dla zalogowanych]
Od zesz┼éego roku lecz─Ö si─Ö u Endok. Kiedy wsta┼éam z ┼é├│zka, na pocz─ůtku porusza┼éam si─Ö przy chodziku, skacz─ůc na jednej nodze, ale to trwa┼éo tylko 2 dni, bo ju┼╝ 06.06 rozpocz─Ö┼éam nauk─Ö chodzenia, co w┼éa┼Ťciwie sukcesem zako┼äczy┼éo si─Ö dopiero niedawno M├│wi─Ö powa┼╝nie. Ja tez jestem niskocisnieniowcem Cho─ç na moje, to z tego co s┼éysz─Ö, to i tak wszyscy wiedz─ů - w┼é─ůcznie z zainteresowanym Wiesz, te ma┼Ťlane oczka Cudnie jednak wspominam sama ten czas nastoletnich zakocha┼ä i dlatego sekunduj─Ö. Mia┼éam ┼éagodn─ů zmiane ale chirurg mnie powiadomi┼é ze to z czasem by sie w raka zamieni┼éo wiec dobrze ze to wycielismy. Inne opinie jakie uzyskalam na temat tegoz konkretnego salonu, to takie ze nie licza sie z pragnieniami klienteli, a tn─ů jak im sie podoba,,,tyle ze efekt na poczatku jest fajny,,,do dnia nastepnego,,,kiedy ten tapir nagmninnie tam wykonywany opadnie!!! I ju┼╝ po obiadku By┼é gotowany kurczaczek i kawa┼éek pysznej wieprzowinki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 34 lata i jestem zdrowym m─Ö┼╝czyzn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rewelacja!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] http://3.rakzmw.org/prodotti/scheda_sintetica .asp?cod=1+17 [url]http://numero-privato-telecom.bmfcxx.org/ [url]http://lamellare-dimensioni.qpjnvy.org/ [/url] [url]http://smaltimento-computer-usato-verona.uwlb fm.org/ [/url] [u]http://scarcerata-carabiniere-perugia.orjndo. [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam

Tamta piosenka była szybsza i cały czas mam przed oczami ostatnia scenę teledysku jak para próbuje się pocałować a facet zakrywa ich pocałunek kapeluszem [link widoczny dla zalogowanych] Grodzka UCIEKAJCIE Z DALEKA!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych] 5814511 wiesz co jezeli naprawd─Ö jeste┼Ť dobra to spokojnie mozesz zarobi─ç kas─Ö, ja mieszkam w Kraku, mam s─ůsiada fryzjera, kt├│ry z salonu fryzjerskiego wyciaga ok. Za miesi─ůc b─Öd─Ö mam─ů i chc─Ö da─ç takie imi─Ö mojej c├│reczce! sprawa moze ciagnac sie latami, jesli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, uniewaznienie otrzymuje tylko jedna ze stron, ta ktora wystepuje o uniewaznienie. Zajrza┼éem na forum przypadkiem, bo zacz─ů┼éem szuka─ç w sieci czego┼Ť skutecznego p-ko paj─ůkom. [link widoczny dla zalogowanych]
PRZEZ SKORE A WCZESNIEJ TRZEBA WYCZYSCIC RURE Napewno dla mnie pomocne jest forum, czytam, dziel─Ö si─Ö swoimi odczuciami, kiedy mam chwil─Ö za┼éamania, wchodz─Ö i mocno trzymam kciuki za wszystkich podejmuj─ůcych walk─Ö. P├│┼║niej grali┼Ťmy w butelk─Ö i tak jak mi m├│wili┼Ťcie - zabawa sama si─Ö rezkr─Öci┼éa. Radzikowskiego 22), a druga to pani Kinga, kt├│ra pracuje w Klubie Fryzjerskim de Arte (ul. do tej pory staralam sie je ograniczac i chyba podswiadomie dalej to robie :/ Jak jaka┼Ť ma ochot─Ö to mieszkam w okolicach ostr├│dy hehe.. chce leciec pod koniec maja do londynu i z londynu potem do jersey.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a moim skromnym zdaniem faceci ponizej 180cm to karakany najbardziej mnie smiesza ci ponizej 180 na sterydkach zreszta juz sama nie wiem karakan pakujacy czy karakan przecinek...co gorsze
[link widoczny dla zalogowanych]
Waldemar Goszcz (ur. odpisac na uwagi OWM mog┼éaby┼Ť bo to podobno te┼╝ wa┼╝ne,Napisz tam swoj─ů wersje i ju┼╝.powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Badania jednak przede wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na zdj─Öciu jest pokazany czarny licznik z du┼╝ym zielonym guzikiem na ┼Ťrodku( to Wam u┼éatwi lokalizacje go)...orbitrek za zapewne wiekszosc zalet,a jedyna jest tylko to,┼╝e za bardzo ha┼éasuje..pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Jesli mowimy o dretwieniu palcow w nocy i nie tylko to na 85% jest to spowodowane od kregoslupa.
Od razu uda┼éam sie do szpitala chor├│w odzwierzecych, gdzie przeprowadzono mi badania.Okaza┼éo si─Ö ze mam toksoplazmoz─Ö, kt├│r─ů zarazi┼éam si─Ö d┼éugo przed ci─ů┼╝─ů i to jest wielki plus, poniewa┼╝ ┼éo┼╝ysko rozwija┼éo si─Ö z przeciwcia┼éami, kt├│re z koleji nie atakowa┼éy p┼éodu. S─ů jednak przypadki nietolerancji tego leku ze wzgl─Ödu na skutki uboczne albo ze wzgl─Ödu na oporno┼Ťc organizmu na lek. tylko bylo zupelnie inne Bo ja wlasnie tak robi─Ö... Cawa.mam dla ciebie dobra wiadomosc..sa kursy i to typowo fryzjerskie,nawet roczne a te sa najlepsze bo masz jakby dluga praktyke.W Polsce jest sporo takich konkretnych..ja jestem z Gdanska a ty? [link widoczny dla zalogowanych]
bedzie dobry? moze powtórz badania. sprawdz sama i miej swoje wlasne zdanie,nie wiem kto uwaza,ze nie jest to dobra metoda ? Życzę powodzenia. nie wiem ale na pewno bocian I NADAL WSTYDZIC SIE SWOICH PIERSI, ALBO ZA TRZY MIESIĄCE ZNÓW PŁACIC ZA KOLEJNE OPERACJE, DAC SIE CIĄC... ze masz mnie za jakas podstrzelona odchudzajaca sie nastolatke...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
Miliard



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 9:11, 05 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

[link widoczny dla zalogowanych] - Heat
[link widoczny dla zalogowanych]
Postaram si─Ö jak najlepiej potrafi─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz wiem,┼╝e facet je┼Ťli kocha to dla niego najwa┼╝niejsze jest to abym ja by┼éa szcz─Ö┼Ťliwa.. [link widoczny dla zalogowanych] Ofert jest wiele, ale trzeba dobrze trafi─ç.
Ja jestem po 10 razach i osobi┼Ťcie zauwa┼╝am r├│┼╝nic─Ö, ja np przed p├│j┼Ťciem pierwszy raz zmierzy┼éam si─Ö dok┼éadnie i efekt jest taki ┼╝e udo mam mniejsze o 5cm kolano o 6 biodra brzuch o ok 4cm, wi─Öc jak dla mnie rewelacja.Z tym ┼╝e ja chodz─Ö na to codziennie a nie tak jak czasami pisz─ů 2-3 razy w tygodniu.Je┼Ťli chodzi o celulit to te┼╝ jest lepiej .Pozdrawiam i te┼╝ polecam A co zrobi┼éa?? Trzeba owin─ů─ç brzuch, pup─Ö, uda i r─Öce - ramiona. Podpowiedzcie co mam jeszcze zrobic?? w szoku jestem ze tak ma┼éo zjad┼éam ale podobno dobrze tak raz na jakis czas np. [link widoczny dla zalogowanych]
niska samoocena, kompleksy, ... tak wkladalem izolowalem od paznokcia..no ale musze miec w bucie bo studiuje dziennie no i mam zajecia ... Tam oczywiscie przebra┼é sie i id─ůc ze mn─ů na porod├│wke, u┼Ťmiechniety m├│wi, ze skitra┼é w kieszeni fajki, a jak mu si─Ö b─Ödzie chcia┼éo palic, to p├│jdzie do kibla i za chwilk─Ö wr├│ci odpr─Ö┼╝ony po dymku. Inne warzywa i owoce sa bardzo wazne bo tylko sama zupka jest bardzo jednostronna.Autor tej diety zastrzega, ze dla osiagniecia pelnego sukcesu , powinno sie dokladnie przestrzegac wszystkich zalecen. w super expresie by┼éy jego zdjeica... Mi┼éego dnia Groszek juz na \warcie\ I jak minely swieta?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

masa┼╝ystka z kolczykiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozczesuje w┼éosy tylko po myciu a po┼║niej WGNIATAM jedn─ů z od┼╝ywek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i moj tata go zabil kapciem ... [link widoczny dla zalogowanych] Od wielu lat mia┼éam problemy z wrastaj─ůcymi paznokciami i ┼╝adne wizyty w r├│┼╝nego rodzaju gabinetach ani te┼╝ domowe sposoby nie pomaga┼éy.
Hej eybimbo. Jeszcze nie schud┼éam ale to tylko kwestia czasu, odpowiedniej diety, kt├│r─ů powoli wprowadzam. ziewaja panowie, ....ziewaja piekne panie Wszystkie te postaci zosta┼éy wyp─Ödzone ze swego kr├│lestwa przez z┼éego Lorda Farquaada. , jak juz pisalam 4-go dnia na tej diecie jest -3 kg , ale na tej diecie, a nie tylko zupie. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam :*:* ad.2Jesli jestes w pracy to mozesz uzyc najlagodniejszego dezodorantu np Nivea.Po przyjsciu do domu od razu go zmyc. gdzie widze siebie za 5,10lat? ta blondyna z tym nosem coz wg mnie ladna nie byla..taka typowa przecietna szara mysz...wiec operacja jej potrzebna byla na ten nochal uszy i usta choc jesli byly gorsze kobity w zgloszeniach to powinni brzydsz─ů wybrac w dzisiejszym odcinku bedzie jakas 44letnia,ktora chce sie odpierprzyc na slub z 20lat mllodszym kolesiem pewnie po to by jej nie rzucil :> nie przyty┼éam a wr─Öcz zrzuci┼éam pare kilo bo zacz─Ö┼éam intensywnie niedawno ─çwiczy─ç je┼Ťli kt├│ra┼Ť z Was szuka bardzo fajnego miejsca na prowadzenie swojego tipsowego interesu oczywi┼Ťcie w Kielcach to za niewielka cen─Ö podziel─Ö si─Ö swoim gabinetem Dzwo┼äcie pod 533525460 i pytajcie o szczeg├│┼éy, pozdrawiam ja od p├│┼é roku nie mia┼éem orgazmu podczas ostrego regularnego stosunku..
co do tego watku to wole ┼╝ele dzieki za link.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Filipa??
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ważne kogo. Poparzyłam sie wrzatkiem i miałam operacje przeszczepu skory, blizny zrobiły sie wypukłe, miałam przerosty, potem powstał przykurcz dokładnie w tym samym miejscu co ty, tez spartoczyli sprawe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy trzeba przej┼Ť─ç dodatkowy kurs w Izbie Rzemie┼Ťlniczej? [link widoczny dla zalogowanych] Manie do jakiegos czasu bola ramiona a w nocy dretwieja mi palce
Najcz─Östsz─ů przyczyn─ů dr─Ötwienia r─ůk jest kr─Ögos┼éup, czasami ┼éokie─ç. A ja dzi┼Ť zasuwa┼éam po pracy zeby si─Ö natkn─ů─ç na alejkach na mojego ks.ale nie zd─ů┼╝y┼éam Bo On o 15.20 wraca ze szko┼éy we czwartki,zauwa┼╝y┼éam dwa razy jak sz┼éam dzi┼Ť minuta wcze┼Ťniej i by sie uda┼éo,bo juz przeszed┼é i zobaczy┼éam tylko plecy Witam wszystkie kr─Öcio┼éi z tym rosnieciem w szerz to podobno jest zanim dobiora odpowiednie tabletki a potem waga sie normuje mam taka nadzieje bo jem tyle co przed operacja a nawet mniej a oponka podskoczyla Oni czesto ostrzegali mnie przed muzulmanami, a ja ich zawziecie bronilam swiecie przekonana o tym, ze nie mozna wrzucac wszystkich do jednego worka. [link widoczny dla zalogowanych]
Skaling i piaskowanie, to dwa odr─Öbne zabiegi. 200 z┼é ;/ 99;Đů đ░ĐüĐéĐÇ đ▒Đâđ║đÁĐé. KlaudioDr, trzymam kciuki, aby┼Ťmy obie jak najszybciej tuli┼éy w naszych ramionach ┼Ťliczne maluszki. cwiczac brzuszki nie spalisz ltuszczu na brzuchu tylko wyrobisz sobie miesnie. A co zrobi┼éa?? nie przyjemny zabieg!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

takich jak my jest wiele, niestety
[link widoczny dla zalogowanych]
*dj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??

Witam! [link widoczny dla zalogowanych] co do picia alkoholu to tez o to kiedys pytalam lekarza - zasmiala sie i powiedziala ze nie ma rzadnych przeciwskazan mozna pic ile sie chce (oczywiscie z umiarem hihi) pozatym jesc tez mozna co sie chce - nie dajmy sie zwariowac - ja jem co mi sie podoba nie patrze na to czy to ma jod czy nie - lekarz powiedziala ze mam jesc to co i jadlam przed leczeniem - wiec tak robie - i wszystko jest ok
Pozdrawiam 3maj się i napisz o poprawie piSaC! Ciao, I chciałabym sobie zrobić, ale tego to już centralnie się boje... a matrix? [link widoczny dla zalogowanych]
ze zdretwialymi dlonmi, wiec to na pewno nic powaznego. pozdrawiam Z g├│ry dzi─Öki za odpowiedz oto bardzo wa┼╝na rzecz ┼╝eby zdrowe z─Öby mie─ç Kiedy nast─Öpny raz do niego przysz┼éam powiedzia┼é, ┼╝e czu┼é, ┼╝e i tak ufarbuj─Ö. Czy kto┼Ť wie jak w tej firmie naliczaja odpraw─Ö? ja mieszkam w stanach i mam zielona karte ale nabyta poprzez zlozona petycje mojej tesciowej czekalismy na wyjazd szesc lat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin