FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj
 
 
 Strach przed tym pająkiem jest całkowicie nieuzasadniony - Zobacz nastpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla
Miliard



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Nie 21:18, 23 Mar 2014 Powrt do gry

Interesantka to nie było dziwne tylko tak źle to ujełam po prostu. [link widoczny dla zalogowanych] najlepsi fachowcy juz dawno siedza w krajach UE.Sama jestem fryzjerka i jak tak dalej bedzie z zarobkami i salony beda tak placic jak do tej pory to nie bedzie mial was kto fajnie i pozadnie zcinac.Pozdrawiam i zapraszam do siebie do siebie do Wroclawia Studio Agora Satine a czy nie jest to indywidualnością...mam np.bardzo pofaudowaną płytkę(alergia) i czy to n p nie wpłynie na rodzaj zakładanego paznokcia???
duran duran-come undone
PS:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Możesz spokojnie założyć fajny golf: [link widoczny dla zalogowanych] Znalazlem jesli ktos tego poszulkuje to daje namiary:

Skuteczny sposób Herbatka zdecydowanie pomaga mi, dziala na zmniejszenie apetytu, jestem zadoiwolona. Rzeczywiście troche długo to u was trwa, ale być może w tym czasie jes przeporowadzany wywiad srodowiskowy. Migotka do starszej 50. W sumie to w porównaniu z rękami przebarwienia na ciele i blizna na kolanie nie ma znaczenia. [link widoczny dla zalogowanych]
to podobnie jak u mnie! Chyba przed sezonem plażowym czas na odchudzanie przyszedł. maja lepsze przebicie w show biznessie, a ta sara wyglada trgicznie i widac, że miesza style zarówno w swej muzyce jak i w wyglądzie. Wakacje z jednej strony są dobre na chudnęcie - sport, długo jasno, słońce dodaje sił........... jak moge dojsc do swojej wagi..jak schudnac?? rosati 168 czy 172 cm w zrostu??????? polecam stronkęwww.scarinfo.org
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieję, ze to stare cielsko jeszcze jakoś będzie wyglądać.
Więcej na http://www.klatka-piersiowa.blog.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
piersiom u dr.Bromy .
http://www.sendailiving.jp/brilliant/2005/01/ pickup01/img/01_pic01.jpg
Laska po 50, a piekna jak 30!
Witam wszystkich obecnych i równie sfrustrowanym usuwaniem oraz maskowaniem blizn.


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastpny temat
Zobacz poprzedni temat
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin